Известие

Collapse
No announcement yet.

2,4 жтд не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2,4 жтд не пали

    Здравейте колеги!
    От известно време правя ремонт на мотора на мойта 166-ца... та смених основни и биелни лагери че беха заминали... Шлайфане вал, иправяне вал ! зглобихме мотора сичко се навърза и от там.... проблем... колата неще и неще да запали... на диагностика в бош (дружба1) , започнаха от зацепването на ангренажа, минаха през игорял копютър, от там на сите датчици... колата така и така не иска да запали... от там казаха че проблема според тях (100 %) бил в някакъв датчик (гребен както се изразиха) на коляновия вал.. та свалихме пак мотора ... сменихме дадената джаджа, та наистина беше поискривена... но после след зора със зглабянето и качването пак на мотора..... изненада... колата НЕ ЗАПАЛИ... отворихме картера да погледнем тая простотиийа (гребена) дали е наред, и с ужас се установи че пак се е изкривила... та майдтора каза че имало някаква пластина на вала дето била здала багажа и му позволявала да се отмества с мм... колкото му е нужно че да преебва тоя "гребен" .. Сменихме го ПАК, сменихме и пластината... НО КОЛАТА ТАКА И ТАКА НЕ ИСКА ДА ЗАПАЛИ !!!
    преди време я карах при Лисан да ч погледне, та тои ми даде диагностиката че няма налягане на маслото... Като си затръгвах обаче от сервиза му колата не искаше за1-ви път да запали... от там човека свали маркуча за въздуха, и пръсна , по негови думи, с обезмаслител... колата веднага запали.. каза ми че имало някаква джаджа дето се е прецакала и тя...
    ТА ДИЛЕМАТА СЕГА МИ Е КАКВО ДА ПРАВА... КАДЕ БЛИЗО ДО СОФИЯ, ДРУЖБА ДА ЗАКАРАМ КОЛАТА ДА Ч ЗАПАЛЯТ НАКРАЯ, ДА КАЖАТ КАКВО И ИМА И ДА СЕ СВЪРШВА С ТАЯ/.////// АЛФА РОМЕО ИСТОРИЯ :Х

  • #2
    Колега, свържи се с някои от форумните сервизи в София. В раздела Общ технически ще ги откриеш.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Колега потърси Бобо!!!
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD /99/

      Comment


      • #4
        Колега, след всичките тия ремонти оправиха ли индукционното колело на датчика на коляновия вал?Какво показва на диагностика и какъв му е сигнала през осцилоскоп?Какво е състоянието на датчикът на разпределителния вал и има ли синхронизация с този на коляновия?Какво е налягането на горивото в рейката, ако въобще го има?Въобще подкачва ли гориво?
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          колега чесно да си кажа , полувината от нещата които ме попита дори и не ги разбрах ... просто не разбирам толкова от материята, но специално дали качва нафта знам че ДА ..

          Comment


          • #6
            Аз доколко разбрах имаш поне два проблема в тази кола.
            Единия е, че не качва масло което означава че май ремонта дето сте правили е така да се каже недовършен...ако не е вече и безмислен.
            Другият е с налягане на горивото най вероятно - регулатор, помпа/и или дюзи.
            И другото е, че може би неумишлено нещо ни спестяваш от подробностите.
            Щом при Лисан сте я запалили със спрей (предполагам и другаде са се сетили това да го направат) и не са продължили по-натаък с ремонта или диагностиката, явно нещо ги е спряло.
            Аз залагам на звука, който е издавал мотора.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              Колата си работеше допоследно добре.. Звука си беше нормален без да работи като параход .. Проблема и беше че като загрееше над 70 градуса, започваше да примигва лампата за маслото.. от там при Лисан ми казаха че не прави налягане на маслото.. Имало 2 изхода от ситуацията, или помпа (маслена) или лагери... Та след размисли какво да правя с колата, я вкарах в сервиза на близък, оттам маистора ми каза че биелните лагери за на "сол" след това се стигна и до основните които не беха по добре..

              относно за паленете със шпреи или нещо си, при Лисан стана, запалиха я веднага и после неколко седмици колата си палеше перфектно.. и в -15 градуса нямаше проблеми, но след свалянето на мотора и работата по него НЕ ИСКА И НЕ ИСКА да запали.. пробвахме със секви варианти, в бош сваляха компа и пробваха с друг... не иска... и със спрей и вез неще..
              припуква да запали притриса и край... а относно налягане ма маслото, мисля че прави вече понеже пдокато въртехме на стартер и тя припукваше направи някакво налягане дотолкова че един от "новите" семеринги иби.. помпата за горивото се чува да работи, нафта стига до мотора...

              Comment


              • #8
                Сега отива към смяна на сегменти.......по-добре занеси колата на някой от форумните сервизи
                ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от d840 Покажи съобщение
                  Колата си работеше допоследно добре.. Звука си беше нормален без да работи като параход .. Проблема и беше че като загрееше над 70 градуса, започваше да примигва лампата за маслото.. от там при Лисан ми казаха че не прави налягане на маслото.. Имало 2 изхода от ситуацията, или помпа (маслена) или лагери... Та след размисли какво да правя с колата, я вкарах в сервиза на близък, оттам маистора ми каза че биелните лагери за на "сол" след това се стигна и до основните които не беха по добре..

                  относно за паленете със шпреи или нещо си, при Лисан стана, запалиха я веднага и после неколко седмици колата си палеше перфектно.. и в -15 градуса нямаше проблеми, но след свалянето на мотора и работата по него НЕ ИСКА И НЕ ИСКА да запали.. пробвахме със секви варианти, в бош сваляха компа и пробваха с друг... не иска... и със спрей и вез неще..
                  припуква да запали притриса и край... а относно налягане ма маслото, мисля че прави вече понеже пдокато въртехме на стартер и тя припукваше направи някакво налягане дотолкова че един от "новите" семеринги иби.. помпата за горивото се чува да работи, нафта стига до мотора...
                  Някой каза ли ти защо сменят ЕКУ-то?
                  В момента може ли да се свържеш с него на диагностика?
                  Като казваш, че качва гориво, какво налягане прави в рейката?
                  Това са все ключови въпроси, на които трябва да се даде отговор.Другото е шаманизъм.
                  Явно ти не можеш да ни отговориш, но поне търси сервиз, в който на теб да ти дадат отговор. Ако не са наясно, с изклюючение на упражнението с ЕКУ-то, няма смисъл да я правят.Ефектът ще е като сегашния.Най-добре намери някой от "форумните" сервизи.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от d840 Покажи съобщение
                    Колата си работеше допоследно добре.. Звука си беше нормален без да работи като параход .. Проблема и беше че като загрееше над 70 градуса, започваше да примигва лампата за маслото.. от там при Лисан ми казаха че не прави налягане на маслото.. Имало 2 изхода от ситуацията, или помпа (маслена) или лагери... Та след размисли какво да правя с колата, я вкарах в сервиза на близък, оттам маистора ми каза че биелните лагери за на "сол" след това се стигна и до основните които не беха по добре..

                    относно за паленете със шпреи или нещо си, при Лисан стана, запалиха я веднага и после неколко седмици колата си палеше перфектно.. и в -15 градуса нямаше проблеми, но след свалянето на мотора и работата по него НЕ ИСКА И НЕ ИСКА да запали.. пробвахме със секви варианти, в бош сваляха компа и пробваха с друг... не иска... и със спрей и вез неще..
                    припуква да запали притриса и край... а относно налягане ма маслото, мисля че прави вече понеже пдокато въртехме на стартер и тя припукваше направи някакво налягане дотолкова че един от "новите" семеринги иби.. помпата за горивото се чува да работи, нафта стига до мотора...
                    Ааа ... аз разбрах, че след ремонта сте я палили със спрей. Доколкото разбирам причината да не избереш форумен сервиз е била икономическа, ама решението май е било грешно...
                    Тука във форума няма как да се разбере защо не пали и все пак ще трябва да потърсиш някой сервиз дето има опит с тези мотори. Като цяло не са кой знае колко причините да не пали - просто трябва да знаят какво да гледат.
                    Успех с ремонта ти пожелавам.

                    П.П. Относно избиването на масло от новите семеринги - не ми се вярва да е от налягане... по скоро неправилен монтаж или НЕсменени такива.
                    Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 21:16.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Дано да греша, но хронологията на събитията, свързани с дискутирания проблем ми прилича на други такива от подобни теми, при които всичко завършва лошо.
                      С две думи:

                      Има някаква поредица от некомпетентни намеси, на които двигателят не издържа и накрая предава Богу дух.

                      Колега, и аз както и другите изказали се преди мен, горещо те съветвам да потърсиш доказано квалифицирана помощ.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Колега, какво стана с това "чудо" на техниката?
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          колата е в сервиз, за който моя майстор даде думата си, че колата ще излезне на ход... като я взема ще пиша какво е било....
                          притеснява ме само че трябваше да се обадят вчера....

                          Comment


                          • #14
                            Сагата още ли е с отворен край?
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              малко нова инфо...
                              колата е при нови "Жичкажий" , след като вече от 2 "сервиза" ми вдигат рамене...
                              дотук майсторите установиха че компютара беше "заминал" и некой го беше кърпил със некви жици... на мястото на магистралките....
                              та смениха компа, но колата пак не иска да пали.. Единствения признак на живот е на Старт Спрей и то само докато го исгори колата работи след това гасне...
                              Прави впечатление че след като се подаде на контакт лампата за дюзите не гасне... според което майстора казва че не работят и колата от това не пали... защо обаче, трябва да метам кокали зада разбера ...
                              От целата история до тук : набити маса пари, и скъсани МАСА нерви, да не говорим че 4 месеца без кола... ЕДНО ОБАЧЕ РАЗБРАХ за да ми излезне по евтино, (да не вкарвам колата кадето трябва, сещам се за конкректни 2 сервиза от форума) си скъсах нервите и излиза че пак ще стъпа на парите на който щаха хората отдавна да са ме отървали от мъките

                              Comment

                              Working...
                              X